Eu și cartofii prăjiți


Există între mine și cartofii prăjiți o lungă și armonioasă relație, care începe cam de pe când aveam 12 ani sau așa. Știu că am fost precoce, alții se îndrăgostesc după 17-18 ani, de exemplu de bere, eu la vremea aia eram fanul iremediabil al cartofilor. Cartofi, baraboi cum li se mai zice pe la noi, barabule, napi, nu contează, prăjiți dar mai ales pai, cu brânză (sau caș pane), ouă, salată, mai demult și carne dar acum am dat-o pe chestii naturale. 🙂

cartofi prajiti

Anii au trecut și am ajuns din copilul care eram mândrul purtător de buletin și blog care sunt azi. Și, printre altele, beneficiar de retribuție lunară de la firma pentru care depun un job cinstit ca toată lumea. Adică ce să mai, om cu responsabilități. Pasiunea pentru cartofi a rămas. Dar s-au adăugat la ea și alte pasiuni: aceea de a cumpăra respectivii cartofi, aceea de a ți-i curăța și prăji, aceea de a strânge resturile și arunca mizeria la coș după. Pot spune că acum sunt mai expansionat în ce privește paleta de hobby-uri și pasiuni, cel puțin până când o să comut o parte din aceste îndeletniciri către cea care-mi va purta plină de fericire și recunoștință numele. 😆

Tigaie Tefal

De-a lungul istoriei relației mele cu cartofii, lucrurile au mers ca unse cu ulei, cu o singură excepție. Aragazul. Aragazul e acea chestie pe care se prăjesc cartofii. Și care – nu se știe exact cum – de fiecare dată se pătează cu ulei. De. Fiecare. Dată. Fără excepție. Nu știu cum reușesc alții dar mie îmi plac cartofii să se scalde, nu doar puțin ulei pe fund, cum am văzut la alții, atunci se cam ard. Am o tigaie ca cea din imagine. Nu-i foarte mare dar când lucrurile se înfierbântă (la propriu), încep să sară din ea mici picături de ulei. Am uitat să zic că nici capac nu-mi place să pun, că ies cam apătoși (nu se evaporă apa).

Soluția este simplă. O să schimb pur și simplu tigaia, luând una mai mare. Dar dacă tot cumpăr ceva nou, și pentru că am bani, sunt dispus să plătesc mai mult dar să iau ceva beton. Așa că, fetelor care sunteți voi gospodine, ce îmi recomandați? 🙂

Surse foto: Google, Melarox.

9 gânduri despre &8222;Eu și cartofii prăjiți&8221;

  1. Cartofi prajiti la ceaun! lasa tigaia, cumpara un ceaun :)) (iti spune o gospodina care a invatat de curand sa faca ciorba de legume – cea mai buna, evident!.. trebuia sa ma laud 😀 )

    Apreciază

Lasă un răspuns

