Renovare blog


constructii

Aș fi vrut să scriu revamping, dar cred că e cam nasol să folosești englezisme în blogurile de limba română. Eu unul m-am declarat împotriva lor, deși „renovare” sună foarte constructiv așa, adică muncitoresc, legat de construcții voiam să zic. Indiferent însă de titlu, ideea este că m-am gândit să-i dau un nou avânt acestui blog, lăsat oarecum în paragină în ultimii ani.

Chiar dacă este pe wordpress.com, Netxplor are o vechime de aproape nouă ani, ceea ce îl face deja venerabil. Așa că începând de astăzi blogul are și o pagină Facebook, intitulată, evident, Netxplor. O puteți accesa și din coloana laterală din dreapta articolelor, am afișat-o acolo și probabil acolo va rămâne și pe viitor. La fel ca în cazul blogului SunLog, nu intenționez să-mi promovez blogul pe Facebook, preferând mai degrabă să adun like-uri puține dar date din proprie inițiativă. Cel puțin așa gândesc în momentul de față. Momentan pagina are zero like-uri.

Am schimbat și tema blogului, i-am adăugat și un favicon, iar pe viitor o să mă ocup ceva mai mult de articole și creșterea blogului. Cam atât.

Lasă un răspuns

