Bancuri de weekend #1


umor

La tăiat de lemne

În plină februarie geroasă, doi ardeleni tăiau lemne pentru foc. Unul dintre ei îl întreabă pe celălalt:
– Cum de nu ți-au luat cușma pe cap, pe frigul ăsta?
– Apoi de la accident încoace n-o mai port.
– Ce accident?
– Mi-o oferit unul un pahar de pălincă și nu l-am auzit…

Soția moldoveancă

Ion și Vasile se însoară. Ion își ia o ardeleancă, Vasile o moldoveancă.
Ion îi spune proaspetei lui soții să-i facă curat și să-i gătească. Prima zi nu vede nimic. A doua zi vede doar un fel de mâncare. A treia zi vede casa lună și frigiderul plin cu mâncare gătită.
Vasile îi spune soției lui moldovence același lucru. Prima zi nu vede nimic. A doua zi nu vede nimic. A treia zi începe să vadă cât de cât cu ochiul stâng…

Bumerangul lui Ion

Ion stătea pe deal cu un bumerang în mână și cu fața plină de sânge. Se apropie de el George:
– Ce faci aici, mă Ioane?
– Iaca șed.
– Da’ ce ții acolo în mână?
– Nu știu, un lucru care nu-mi face nicio trebuință…
– Păi dacă nu-ți trebuiește, de ce nu-l țâpi?
– No țâpă-l tu, că io m-am săturat!

(culese și adaptate de aici)

Lasă un răspuns

