Tânărul proletar și grădina Facebookului


De data asta nu este vorba despre Farmville sau alte grădini similare, deși Facebook ne tentează cu magia lor. Nu. Este vorba de reclamele care te asaltează pe Facebook. Respectiv dacă ești băiat, sau chiar bărbat adevărat cum sunt eu, primești reclame personalizate, adică care se adresează bărbaților. Iar dacă ești femeie, primește reclame care se adresează femeilor. În afară de asta, cu cât scrii mai multe date despre tine în profilul tău, cu atât reclamele te lovesc unde te doare mai tare, adică sunt mai bine targetate.

chiloți de damă

Eu fiind bărbat, primesc multe reclame legate de mărirea dimensiunii. Ceea ce pe mine mă lasă perplex, neputându-mi explica de unde cunosc ei în profunzime detaliile problemei mele, având în vedere că n-am nicio fostă iubită care să lucreze la Facebook. Probabil sigur datorită mecanismelor de supraveghere NSA, cum ar fi PRISM sau XKEYSCORE, cu care ne spionează americanii. Că Facebook-ul este în America, pentru cine nu știe. În orice caz, cred că într-una din zilele ăstea o să dau curs acestor reclame și o să testez produsele menționate acolo, că dacă prospectul nu minte atunci o să mai auziți de mine, și probabil chiar o să mă vedeți pe ecrane, că oricum îmi plac filmele de acțiune și de mic copil visam să devin actor în ele.

În schimb, fetele mi-au relatat că primesc pe Facebook tot felul de reclame la rochii, maieuri, tanga, bijuterii, costume de baie, după cum puteți constata din prima imagine (sursă foto). Apoi, mai este un tipar: celor mai multe li se oferă cu dărnicie și la prețuri mici tot felul de cure de slăbire. Ceea ce, dacă nu știți vă spun eu, merge la sigur: întotdeauna o fată, indiferent cât de slabă va fi, chiar dacă o suflă vântul și fără s-o legi cu o sfoară de tine riști s-o pierzi, deci întotdeauna ea va vrea să facă cură de slăbire. Nu știu care-i faza, probabil cura asta de slăbire le afectează tot corpul, inclusiv neuronii, că altfel nu-mi explic.

Dacă mă gândesc bine, cele două probleme (cu dimensiunea respectivului organ la noi și dimensiunea întregului fizic la ele) sunt la fel, doar că privite în oglindă. Cu diferența că bărbați care să prefere fete plinuțe am mai întâlnit dar fete care să prefere bărbați foarte dotați (ce eventual pot să le rănească) nu. Așa că sunt în grafic. Ar trebui să mai spun aici că și la bărbați kilogramele în plus sunt uneori o problemă de care am vrea să scăpăm, dar nu așa de mare. Pe de-o parte că nouă nu ne prea pasă. Pe de alta că există și femei cu gusturi pentru lucruri consistente. De exemplu Dana Lalici, o mai nouă comentatoare pe blogurile mele, are o slăbiciune pentru bărbații cu burtă. Ei în special îi dăruiesc cele mai bune gânduri, alături de imaginea de mai jos:

bărbat sexy

7 gânduri despre &8222;Tânărul proletar și grădina Facebookului&8221;

Lasă un comentariu