Afară plouă


Afară-i frig și înnorat, în sobă arde mama. De lustră tata-i spânzurat iar eu mă tai cu lama. Cam așa s-ar putea caracteriza starea care emană din principalele buletine de știri ale principalelor posturi televizate de la noi. Tocmai am asitat la o astfel de știre, că cică în București ploaia e de nestăpânit. Deci auzi frate, de nestăpânit. Și cum anume ar vrea s-o stăpânească? Parcă văd că la iarnă o să vină zăpadă de neoprit, după ce lunile trecute am avut arșiță și temperaturi imposibile. Deh, om fi noi ceva zonă cu climă extremă. Sau poate de vină e doar televiziunea.

fata de masa

Pe o vreme ca asta, nu-ți rămâne de făcut decât să stai acasă, în pat, și să te uiți la filme. Asta cu statul acasă dacă ești în concediu, iar asta cu privitul la TV dacă ești singur, că altfel poate vă găsiți altă ocupație. Problema-i că totuși, dacă te uiți la TV, vezi emisiuni ca cea descrisă anterior. În fine, dacă tot am ajuns la pat, ideea era că o să vă prezint un site de lenjerii, prosoape, cuverturi, perne și alte asemenea. În caz că aveți nevoie. Că dacă sunteți bărbați poate nu prea contează dar cel puțin contează pentru ea aspectul, designul etc. 🙂

Site-ul în cauză se numește Marbis (i-am mai pus link aici) iar chestia este că, printre altele, au niște fețe de masă chiar faine: elegante, simple, rafinate. De exemplu cea de aici este foarte drăguță, la fel și cea din imaginea de mai sus, denumită sifon (nu știu exact de unde-i vine numele). Iar în caz că vă decideți să fructificați vremea proastă de afară altfel decât privind ecranul de sticlă, de pe marbis puteți cumpăra și pătuțuri pentru copii, precum lenjerie de pat sau saci de dormit pentru ei. 🙂 Prețurile sunt decente așa că merită aruncată o privire.

Cam atât. A, da, și o zi cât mai însorită!

Lasă un comentariu